تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1393 - 23:29
کد خبر : 3297

مدیریت جهادی درسایه تفکربسیجی تحقق پیدامی‌کند

مدیریت جهادی درسایه تفکربسیجی تحقق پیدامی‌کند

به گزارش دارانیوز؛سرهنگ پاسدار علی قویدل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند گفت : تجربه نشان داده که حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها مایه خیر و برکت برای نظام بوده و هر جا که تفکر بسیجی حاکم باشد ، کل مشکلات حل می شود . وی در ادامه افزود : بسیجیان به‌عنوان سربازان ولایت برای صیانت

۷۸۷۹۸۷به گزارش دارانیوز؛سرهنگ پاسدار علی قویدل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مرند گفت : تجربه نشان داده که حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها مایه خیر و برکت برای نظام بوده و هر جا که تفکر بسیجی حاکم باشد ، کل مشکلات حل می شود .

وی در ادامه افزود : بسیجیان به‌عنوان سربازان ولایت برای صیانت از کشور تمامی توان و وقدرت خویش را به کار می‌گیرند و در این عرصه با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان می‌شوند.

این فرمانده سپاه با اشاره به همزمانی هفته گرامیداشت بسیج با ماه محرم افزود: تشکیل ارتش بیست میلیونی که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند نشات گرفته از فرهنگ شهادت و عاشورایی امام حسین (ع) است.

بیش از ۲۵۳ برنامه در هفته بسیج توسط سپاه ناحیه مرند اجرا می شود

سرهنگ قویدل با اشاره به برنامه های ویژه نیروی مقاومت بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت : بیش از ۲۵۳ برنامه از سوی سپاه ناحیه شهرستان مرند برا گرامیداشت هفته بسیج تدارک دیده شده است که از این میان ۸ یادواره شهدا ،۴۳ نشست بصیرت ، ۱۲۵ مراسم گرامیداشت و ۱۴ برنامه ورزشی اجرا خواهد شد .
وی در ادامه افزود : ۵ آذرماه سال جاری نیز همایش بزرگ بسیجیان و شکوه مقاومت در این شهرستان برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مرند تاکید کرد : ۳۴ دستگاه اتوبوس متشکل از دانش آموزان بسیجی مرندی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.