تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 23:34
کد خبر : 32425

فرمانده انتظامی شهرستان میانه:

کشف انواع قرص های مواد مخدر در میانه

کشف انواع قرص های مواد مخدر در میانه
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف بیش از ۷۱هزار حب انواع قرص مخدر و روانگردان، ۲۸ لیتر شربت متادون، ۶ لیتر شربت تریاک ، ۴۴ عدد پایپ شیشه‌ای ، ۴۰ قبضه قمه نیم متری از یک واحد صنفی در شهرستان خبر داد.

به گزارش داراخبر ،سرهنگ حسن رفیعی در جزییات پرونده اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه یک واحد صنفی توسط فردی معلوم در زمینه فروش قرص های مواد مخدر و روانگردان فعالیت دارد، پرونده‌ای در این خصوص در پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تشکیل شده و  تحقیق و بررسی پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور قضایی از طرف مرجع محترم قضائی انجام شد و سرانجام پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، اکیپی از ماموران پلیس به واحد صنفی اعزام شده و در یک عملیات پلیسی این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری متهم گفت: در این عملیات پلیسی تعداد ۷۱هزار و ۳۶۴ حب انواع قرص مخدر و روانگردان، ۲۸ لیتر شربت متادون، ۶ لیتر شربت تریاک ، ۴۴ عدد پایپ شیشه‌ای ، ۴۰ قبضه قمه نیم متری از یک واحد صنفی کشف و ضبط شد.

فرمانده نتظامی شهرستان میانه تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد./انتهای پیام/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.