تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 22:52
کد خبر : 5675

کارگران تبریز کف دست خالی ماندند/ برق کارخانه قطع شد

کارگران تبریز کف دست خالی ماندند/ برق کارخانه قطع شد

دارانیوز:جمع دو روزه کارگران شرکت تبریز کف در مقابل استانداری آذربایجانشرقی نیز نتیجه نداشت و وعده های توخالی ادامه دارد.

به گزارش دارانیوز:پس از اینکه کارگران تبریز کف به مدت دو روز متوالی در مقابل استانداری تجمع کردند، با این وعده مسئولین که بخش اعظمی از مبالغ بزودی پرداخت خواهد شد این تجمع ها خاتمه یافت.

یکی از کارگران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وعده ای که در پی تجمع در مقابل استانداری به ما دادند نیز عملی نشد و علی رغم اینکه مقرر شده بود یکی از بانکها مبلغی به حساب کارخانه واریز کند اما امروز به ما خبر دادند که بانک مذکور هنوز اقدام نکرده و گویا مشکلاتی پیش آمده است.

وی اظهار کرد: در پی این وعده های توخالی امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه مجددا جمع زیادی از کارگران در مقابل فرمانداری مرند تجمع کرده و خیابان مقابل ساختمان فرمانداری بسته شد و در نهایت فرماندار مرند اعلام نمود که مشکل در حال پیگیری است.

بر اساس این گزارش امروز هوشنگ فاخر مالک کارخانه طی تماس تلفنی از کارگران خواسته است تا دست از کار بکشند اما نماینده کارگران ضمن مخالفت با این خواسته از وی دستور کتبی مبنی بر قطع تولید خواست که در پی آن، مالک کارخانه از اداره برق مرند قطع برق کارخانه را خواستار شده و در نهایت تولید قطع گردید.

به گزارش خبرنگار ما پس از قطع تولید و اعتراضات شدید به این موضوع و تجمع کارگران در مقابل فرمانداری مرند، تقی کرمی فرماندار شهرستان مرند طی تماس تلفنی با رییس اداره برق شهرستان خواست تا مجددا برق وصل شود.

لازم به ذکر است که با وجود تجمع ها و اعتراضات مختلف در ماهها و روزهای اخیر، شیف کاری کارخانه هرگز تعطیل نبوده است.(پیام مرند)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.