تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1393 - 22:09
کد خبر : 1770

پرونده حادثه طالقانی را تا آخرین مرحله پیگیری می کنیم

پرونده حادثه طالقانی را تا آخرین مرحله پیگیری می کنیم

به گزارش دارانیوزبه نقل از سازمان پارکها و فضای سبز  شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام آمادگی برای پیگیری مجدانه این حادثه اظهار کرد: زنده یاد «سعید نومی» یکی از کارشناسان و همکاران بخش خصوصی سازمان پارکها بود که ظهر امروز در داخل فضای سبز کنار اتوبان کسایی مشغول کار روزانه بودند . وی

454700به گزارش دارانیوزبه نقل از سازمان پارکها و فضای سبز  شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام آمادگی برای پیگیری مجدانه این حادثه اظهار کرد: زنده یاد «سعید نومی» یکی از کارشناسان و همکاران بخش خصوصی سازمان پارکها بود که ظهر امروز در داخل فضای سبز کنار اتوبان کسایی مشغول کار روزانه بودند .

وی افزود: در پی برخورد یک اتوبوس با 20 خودرو که ظاهرا راننده آن نیز دارای وضعیت نامناسب بود، این کارشناس فضای سبز نیز در اثر این حادثه در جا کشته شده است .

حسن زاده تصریح کرد: همچنین در اثر این حادثه مهندس محمدی، مدیر یکی از شرکت های خصوصی ِ همکار با سازمان پارکها نیز دچار آسیب جدی شده و هم اکنون در بیمارستانی در تبریز بستری است .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با ابراز تاسف و تاثر بابت این حادثه، گفت: ضمن ابراز همدردی با خانواده این همکار جانباخته، وقوع این حادثه تلخ را به خانواده، همکاران و جامعه فضای سبز تبریز تسلیت می گوییم .

حسن زاده ادامه داد: ما اعلام آمادگی می کنیم برای هر گونه کمکی اعم از مراسم خاکسپاری و پیگیری علت کشته شدن این کارشناس فضای سبز تا آخرین نتیجه پرونده این حادثه، تمام مراحل و اقدامات لازم را طی کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.