تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 23:07
کد خبر : 2650

پرسش از شما،پاسخ از مهندس حیدرعالی

پرسش از شما،پاسخ از مهندس حیدرعالی

به گزارش دارانیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند به سوالات و کاربران و مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی دارانیوز پاسخ می دهد. مهندس عالی در پاسخ به درخواست سردبیر دارانیوز پذیرفت به سوالات کاربران و مخاطبان این پایگاه اطلاع رسانی پاسخ دهد نحوه این گفتگو و پرسش و پاسخ میان مخاطبان دارانیوز و نائب رئیس

۱۰۶۱به گزارش دارانیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند به سوالات و کاربران و مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی دارانیوز پاسخ می دهد.

مهندس عالی در پاسخ به درخواست سردبیر دارانیوز پذیرفت به سوالات کاربران و مخاطبان این پایگاه اطلاع رسانی پاسخ دهد

نحوه این گفتگو و پرسش و پاسخ میان مخاطبان دارانیوز و نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند به این شکل است که مخاطبان عزیز می توانند سوالات مورد نظر خود را در قالب کامنت (نظر) از طریق بخش ارسال نظرات در پایین همین خبر ارسال نمایند.

سوالات شما عزیزان پس از دریافت از سوی سردبیر دارانیوز دسته بندی و در اختیار نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند قرار خواهد گرفت.

پاسخ این سوالات به همراه آنها پس از پاسخگویی از سوی مهندس حیدر عالی در چند بخش در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر خواهد شد.بنابراین کامنت ها و نظرات دوستان قبل از پاسخگویی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند محترم منتشر نخواهد شد و دوستان باید برای دریافت پاسخ سوالات مورد نظر خود تا زمان پاسخگویی مهندس حیدر عالی به این سوالات منتظر بمانند.

دارانیوز ضمن تشکر ویژه از نائب رئیس شورای اسلامی شهر مرند به دلیل پذیرفتن این شویه پرسش و پاسخ از مخاطبان عزیز به خصوص کسانی که با ارسال نظرات و سوالات خود این پایگاه اطلاع رسانی را در انجام این شیوه گفتگو یاری می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهرام یکشنبه , 20 مهر 1393 - 17:07

میشه بگین چرا نظرمو تایید نمیکنید؟

سردبیر سایت یکشنبه , 20 مهر 1393 - 18:34

سلام دوستان. تمامی سوالاتی که دوستان طرح کرده اند در حضور آقای مهندس حیدر عالی بنام خودتان مطرح وجواب آنها به همراه سولات در سایت منتشر خواهند شد

همشهری دلسوز مرندی شنبه , 10 آبان 1393 - 11:58

شما همیشه اینطوری قول میدهید؟!

همشهری دلسوز مرندی شنبه , 24 آبان 1393 - 13:29

قول هم قول قدیمی ها!!!!

مدافع عدالت اجتماعی دوشنبه , 1 دی 1393 - 13:54

باعرض سلام خسته نباشید به خدمت آقای مهندس عالی عضوشورای محترم شهرمرند.
بنده حقیر سه سوال داشتم:
سوال اول اینکه آیا ۱۱نفر عضو شورا،شورای شهرداری هستین یا شورای شهرمرند؟
سوال دوم اینکه اگه شما عضو شورای شهرمرند هستین پس چرا فقط وفقط در مصوبات شورا از بازگشایی مسیرو سرقفلی مغازه فلانی صحبت میکنین؟درسته که ایناهم از وظایف شورای شهراست ولی امورات اینطوری نباید اعضا را از وظایف اصلی خود دراین موقع زمانی حساس غافل کند.
سوال سوم اینکه آیا مشکل اصلی شهر احداث برج دوقلو وبازار است یا رسیدگی با قاطعیت به مشکل اصلی شهر که بیکاری هست[البته با مشارکت شورای شهر و مسئولین طراز اول شهر]؟
ودرآخر میخوام بگم در اون دنیا به خدا و مردم فهیم و با شعور شهرمرند چ میخواهین بگین؟
باتشکر مدافع عدالت اجتماعی

مدافع عدالت اجتماعی یکشنبه , 26 بهمن 1393 - 11:24

باعرض سلام وخسته نباشید.
میخواستم بگم یک دی از آقای مهندس عالی سوالاتی پرسیده بودم که متاسفانه هنوز جواب سوالاتمو نداده اند و باتشکر مدافع عدالت اجتماعی