تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1393 - 19:43
کد خبر : 93

ورود ممنوع جلسه محرمانه است !!!

ورود ممنوع جلسه محرمانه است !!!

به گزارش دارانیوز ،روز چهارشنبه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مرند با حضور ویژه خبرنگاران استانی و محلی در محل ساختمان شورای اسلامی برگزار گردید که با حاشیه های همراه بود . براساس این گزارش ، در این جلسه که بصورت دو نیمه برگزار گردید در نیمه اول با حضور قریب به اتفاق اکثریت اعضای

shora-marandبه گزارش دارانیوز ،روز چهارشنبه جلسه علنی شورای اسلامی شهر مرند با حضور ویژه خبرنگاران استانی و محلی در محل ساختمان شورای اسلامی برگزار گردید که با حاشیه های همراه بود .

براساس این گزارش ، در این جلسه که بصورت دو نیمه برگزار گردید در نیمه اول با حضور قریب به اتفاق اکثریت اعضای شورا برگزار گردید ، یکی از نکات قابل توجه موکول شدن بررسی برخی مصوبات به جلسات بعدی بود ! ، که این اتفاق همزمان با حضور خبرنگاران در این جلسه رخ داد و اکثریت اعضا رای به بررسی برخی مصوبات و نامه ها به زمان دیگر دادند !

گفتنی است همچنین در این جلسه پر از حاشیه یکی از اعضای شورای اسلامی به کنایه ابراز داشت : حضور غیر منتظره امروز خبرنگاران باعث گردید تا برخی از مصوباتی که قرار بود امروز به رای گیری گذاشته شود و به تصویب برسد به زمان دیگر موکول گردد .

نیمه دوم این جلسه :اما شهردار مرند ، بعد از گذشت یک ساعت از جلسه ، حضور یافت تا گزارش ماحصل سفر دو روزه خود به تهران را به اعضای شورای اسلامی ارائه نماید و در این هنگام بود که در کمال تعجب برخی از اعضای شورای شهر اعلام کردند ، از خبرنگاران محترم خواهش می کنیم جلسه را ترک کنند ! چرا که ادامه جلسه شورای اسلامی به صورت محرمانه می باشد و به این صورت شد که خیلی مودبانه عذر خبرنگارن حاضر در جلسه را از صحن شورای شهر خواستند !

لازم به توضیح است خبرنگاران پایگاه خبری دارا نیوز ، مانداگارانا، ساقی ، سخن کارگر ،پیام آذربایجان و مرند خبر نیز در این جلسه حضور داشتند و از این اخراج مودبانه ابراز ناراحتی کرده و ساختمان شورای اسلامی شهر را ترک کردند !

گفتنی است در این جلسه آقایان محمد ابراهیمی ، حیدر عالی ، علی روکا ، محمد باقر بی پروا ، یوسف شیخ زاده ، جواد بابایی ، هوشنگ عیسی زاده ، محمد هراسی حضور داشتند و آقایان داود محمدی و جعفر حق جو خود را در اواسط جلسه رساندند تا تعداد اعضای محترم شورای اسلامی شهر به ۱۰ نفر برسد و تنها غایب این جلسه جواد کوکبی بود.

البته لازم به توضیح است که شورای شهر می تواند با رای دوسوم اعضای خود درخواست جلسه غیرعلنی بکند اما آیا این دوستان بهتر نبود برگزاری این جلسه غیرعلنی رابه روز دیگری موکول می کردند ؟

آیا این عزیزان با برگزاری این همه جلسه که خوشبختانه بدون حضور خبرنگاران بوده چه دسته گلی به شهر مرند زده اند که می خواستند در این یک جلسه نصف ونیمه کارهای به زمین مانده مرند را انجام بدهند؟

آقایان آیا می دانید این دومین حضور خبرنگاران رسانه های جمعی در جلسات شورای شهر بود که دفعه قبل هم این رفتار دور شان را انجام دادید؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.