تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 19:55
کد خبر : 1986

وبلاگ هیئت الغدیر مرند جز برگزیدگان نخستین جشنواره وبلاگ نویسی هیات داری

وبلاگ هیئت الغدیر مرند جز برگزیدگان نخستین جشنواره وبلاگ نویسی هیات داری

به گزارش دارانیوز، از هیات رزمندگان اسلام، هیات داوران اولین جشنواره وبلاگ نویسی هیات و هیات داری 31 وبلاگ را از میان ۱۳۰ وبلاگ ثبت نامی شایسته راهیابی به مرحله نهایی دانست و پس از بررسی این وبلاگ ها ضمن معرفی هفت وبلاگ به عنوان برگزیده، هشت وبلاگ را نیز قابل تقدیر معرفی کرد. داوران

111_78377_identityبه گزارش دارانیوز، از هیات رزمندگان اسلام، هیات داوران اولین جشنواره وبلاگ نویسی هیات و هیات داری 31 وبلاگ را از میان ۱۳۰ وبلاگ ثبت نامی شایسته راهیابی به مرحله نهایی دانست و پس از بررسی این وبلاگ ها ضمن معرفی هفت وبلاگ به عنوان برگزیده، هشت وبلاگ را نیز قابل تقدیر معرفی کرد.

داوران این جشنواره را میثم امیری، محمد مهدی وحیدی و مهدی کاموس تشکیل می دهند و ملاک های ارزشیابی برای انتخاب وبلاگ برتر شامل تناسب موضوع با توجه به رویکرد پیوند هیات و مسائل روز جامعه، رعایت اصول زبانی در وبلاگ نویسی شامل ارتباط نویسی، موجزنویسی، تصویری نویسی، ساده نویسی، درست نویسی و فارسی نویسی است.

رعایت منبع نویسی و امانت در نقل قول ها به ویژه در احادیث و روایات، بهره گیری حداکثری از امکانات چند رسانه ای و اقتضائات فضای مجازی و همچنین توجه به اصول و معیارهای زیباشناختی در وبلاگ نویسی از دیگر ملاک های ارزشیابی در این دوره از جشنواره بوده است.

بر اساس اعلام هیات داوران، هیچ یک از وبلاگ ها نتوانسته اند به طور شایسته تمام ملاک های مورد نظر را لحاظ کنند اما وبلاگ های برگزیده در برقراری ارتباط با مخاطبان و ایجاد فضای مذهبی، معنوی، و اجتماعی هیات، با توجه به منویات مقام معظم رهبری، موفق بوده اند.

هیات های محبین آل طه(ع) با مدیریت سعید یوسفی، محبان المهدی(عج) با مدیریت محسن ابراهیم نژاد، مکتب الهادی(ع) با مدیریت علی رستمی و پایگاه فرهنگی مذهبی دنیای اسلام با مدیریت امیر فرخی به عنوان وبلاگ های برگزیده معرفی شدند.
همچنین پایگاه قرآنی مهیمن با مدیریت مهدی شعبان، وبلاگ چند رسانه ای شیعه با مدیریت سید رضا غفاری و سرداران عشق با مدیریت فرید عباسی از وبلاگ های برگزیده هستند.

بر اساس این گزارش وبلاگ های حسینیه مجازی قاسمیه با مدیریت سید صمد ذاکری، هیئت انصار المهدی با مدیریت امید کیانی، بیرق حسینی با مدیریت مصطفی کشوری و هیئت پیروان حضرت مهدی(عج) با مدیریت سید یداله احمدی شایسته تقدیر شناخته شدند.

وبلاگ های راه اینجاست با مدیریت وحید وزیرمقدم، نماز با مدیریت محمد حسین کریمی، معبر سایبری ایران اسلامی با مدیریت امید حیدری، مهدیه وادقان با مدیریت مهدی رضایی و هیئت الغدیر مرند با مدیریت محمد بابایی نیز به عنوان وبلاگ های شایسته تقدیر معرفی شدند.

نخستین مسابقه وبلاگ نویسی با محور هیات و هیات داری و با موضوع هایی برگرفته از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مانند هیات و قرآن، نظم در هیات، هیات و سیاست، هیات و رزمندگان، شعر و سبک مداحی، هیات و نقش و اهمیت آن به همت واحد جوانان و نوجوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام شکل گرفت.

جوایز این مسابقه شامل 10 کمک هزینه سفر زیارتی کربلای معلی و 10 کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.