تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 19:43
کد خبر : 32401

جعفر خفایی استاد زبان محاوره ای :

هدفم توسعه زبان عربی محاوره ای و تسلط زائران راهپیمائی عظیم اربعین حسینی است

هدفم توسعه زبان عربی محاوره ای و تسلط زائران راهپیمائی عظیم اربعین حسینی است
جعفر خفایی که این روزها دوره های رایگان آموزش زبان عربی ویژه اربعین قرار داده است، می گوید: هر سال به خصوص نزدیک به اربعین حسینی، تعداد زیادی از زائرین ، دغدغه یادگیری مکالمه کاربردی عربی عراقی به منظور زیارت عتبات عالیات را داشتند. به همین لحاظ، با هدف کمک به توسعه فرهنگی زیارت اربعین و شرکت موثر در پویش میلیونی پیاده روی اربعین، تصمیم گرفتم که دوره ای رایگان برای آموزش عربی ویژه اربعین و زیارت عتبات عالیات، درخور این پویش آماده کنم.

به گزارش داراخبر، جعفر خفایی، استاد و بانی دوره رایگان زبان محاوره ای عربی است او که  بیش از ۱۲ نفر هنرجو دارد  که بانوانی از  حافظان ممتاز و داوران مسابقات قرآنی و از مداحین اهل بیت و استاد دانشگاه  هستند ،هفته ای یک جلسه ،چهارشنبه ها ساعت۳۰ : ۱۶ تا ۱۸ عصر آموزش می بیند در بین افرادی که قرار است در پیاده روی اربعین حسینی به عنوان زائر و راهنما شرکت کنند،

خفایی مشتاقانه آموزش هایی را که در زمینه فراگیری زبان عربی را به صورت عملی و گفت و شنود ارائه می کند،

بانوان مشتاق برای  یادگیری زبان عربی محاوره ای ،در شبکه پیام رسان ایتا به آیدی  https://eitaa.com/joinchat/2128937150Cb5da5fa32e    جهت ثبت نام  و حضور در کلاس و جلسات دوره شرکت نمایند،  تا علاوه بر تسلط وی به مباحث ارائه شده ، نیازسنجی درست در فراهم کردن شرایط راحت تر سفر برای مسافران اربعین است.

اهمیت اینکه فارس زبانان یا آذری زبانان بتوانند نیازهای اساسی خود را در کشوری عرب زبان رفع کنند، کسانی می دانند که در سفرهای برون مرزی با مشکلات ارتباط گیری رو به رو شده اند. برای آشنایی بیشتر با جعفر خفایی و حرکت معنوی وی ، با ایشان گفت وگویی را انجام داده ایم.

از خود و خانواده تان آنطور که دوست دارید ، خوانندگان ما با شما آشنا شوند، بگویید.

با سلام و احترام و تشکر از فرصتی که به من دادید. اینجانب جعفر خفایی، متولد۱۱ اسفند ۱۳۴۶  هستم. پدر و مادرم و نیز خودم زاده آبادان  هستیم و بعد از بمباران جنگ تحمیلی به تبریز آمده و در تبریز ساکن شده ایم . به همین سبب، به دو  زبان فارسی، عربی و تسلط دارم. دارای مدرک  هستم. به این پی بردم که نیاز به آموزش مکالمه زبان با تاکید ویژه بر تلفظ صحیح و مکالمه روان به دور از سبک آموزش قدیمی به طوری که فراگیران، مهارت کاربردی زبان را جایگزین محفوظات تئوری قرار دهند و بتوانند با سبک آموزش نوین بدون کتاب به راحتی نیاز خود را در زمینه مکالمه زبان برطرف سازند.

درباره پیام رسان آموزشی خود و آموزش هایی که در آن ارائه می دهید یا ثبت نام می کنید توضیحاتی بفرمایید. آیا این آموزش ها در فضای دیگری نیز دنبال می شود؟

با توجه به استقبال بی نظیر فراگیران از سبک آموزش عربی، با تلفظ صحیح و روش های جذاب مشغول به فعالیت شوم. به لطف الهی و با بازخوردهای مثبت فراگیران، با استقبال چشم گیری مواجه شدم و هر روز شاهد رشد روز افزون بودم./انتهای پیام

خبرنگار ناصر غلامی هوجقان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.