تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 14:26
کد خبر : 33164

توسط ماموران انتظامی چاراویماق /

ناکامی قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر با پوشش خانواده در انتقال نزدیک به ۱۹ کیلوگرم تریاک در چاراویماق

ناکامی قاچاقچیان حرفه ای  مواد مخدر با پوشش خانواده در انتقال نزدیک به ۱۹ کیلوگرم تریاک در چاراویماق
فرمانده انتظامي شهرستان چاراویماق از کشف 18 کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياک در عمليات مشترک با پليس استان قزوین خبر داد.

به گزارش داراخبر، سرهنگ “فرامرز بابایاری”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر با یک دستگاه سواری شخصی در پوشش خانواده،موضوع پس از هماهنگی قضائی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خودروی حامل مواد مخدر در اتوبان پیامبر اعظم(ص) شناسایی و پس از چند ساعت کنترل و مراقبت با شگردهای خاص پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق تصریح کرد:مأموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ”بابایاری”با اشاره به این که در این خصوص ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ اغماضی با قاطعیت با آن ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.