تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 23:49
کد خبر : 6813

مشکل کارگران شرکت تبریز کف مایه شرمساری مسئولین است

مشکل کارگران شرکت تبریز کف مایه شرمساری مسئولین است

به گزارش دارانیوز،حجت الاسلام نعمت زاده ضمن تبریک ۱۳ رجب سالروز میلاد مام علی (ع) گفت: جهت سعادت دنیا و آخرت زندگی آقا امیر المومنین (ع) را اسوه و الگوی خود بدانید و از ادامه دهنده گان واقعی و عملی راه آن حضرت باشید. وی اظهار کرد: این چند روز مناسبتهای مختلفی داریم و تقارن

۴۵۵۴۵به گزارش دارانیوز،حجت الاسلام نعمت زاده ضمن تبریک ۱۳ رجب سالروز میلاد مام علی (ع) گفت: جهت سعادت دنیا و آخرت زندگی آقا امیر المومنین (ع) را اسوه و الگوی خود بدانید و از ادامه دهنده گان واقعی و عملی راه آن حضرت باشید.

وی اظهار کرد: این چند روز مناسبتهای مختلفی داریم و تقارن این مناسبت ها را به فال نیک می گیریم و امیدواریم پدران ما ، کارگران عزیز ما و معلمین بزرگوار ما همه به مولای متقیان که یک پدر بی نظیر برای فرزندان خود و امت اسلام و یک کارگر و مولد بزرگ در صحنه کار و اقتصاد جامعه و یک معلم توانمند و موفق در تربیت انسانهای بزرگ بود در فکر و عمل به ایشان  اقتدا کنیم و سعی کنیم تفکر علوی در همه شئون و صحنه های زندگی فردی و جمعی ما حاضر و اثر گذار باشد.

خطیب خطبه های نماز جمعه مرند در ادامه گفت:  مردم مومن به ویژه جوانان عزیز ما در کشور آماده برگزاری بزرگترین مراسم معنوی یعنی اعتکاف می شوند اعتکاف یک عبادت ترکیبی از نماز و روزه و حج است در صورت دقت می تواند آثار و فواید همه را داشته باشد.

وی افزود: معتکفین عزیز از این فرصت حداکثر استفاده را بکنید و مردم و مسئولین هم از مساعدت مادی و معنوی دریغ نکنند افراد غیر معتکف از این ایام ، شب های پر فضیلت ۱۵،۱۴،۱۳ رجب با روزه و مناجات و استغفار و احسان به خلق ا… خود را شستشوی معنوی بدهند و از خدای مهربان حل مشکلات دنیا و آخرت خود و جهان اسلام ، دولت ، مردم ایران را بخواهند.

حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به ۱۱ اردیبهشت ماه و تبریک روز کارگر اظهار کرد: کار و کارگر پشتوانه عزت و بی نیازی یک ملت و کشور است و همه باید کار کنیم و رعایت حقوق کارگر را به مقدار سفارش دین و قانون کنیم.

امام جمعه محترم شهرستان مرند تصریح کرد: مشکل کارگران شرکت تبریز کف علی رغم تلاش مسئولین شهرستان و استان همچنان مایه شرمندگی است باید اقدام جدی و عملی کنند و مشکل اقتصادی کشور در داخل ایران و به دست کارگران عزیز و مردم مومن این کشور حل خواهد شد نه در لوزان و ژنو و نیویورک.

وی همچنین با اشاره به مناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم گفت: سالروز شهادت معلم انقلاب علامه استاد مطهری و هفته معلم را به جامعه فرهنگی تبریک می گوئیم و از خدای سبحان موفقیت عزیزان فرهنگی را در این رسالت بزرگ الهی و دینی و انسانی از خداوند مسئلت داریم.

نعمت زاده افزود: در مسایل سیاسی کشور و منطقه علی رغم اظهار  رضایت نسبی طرفین مذاکره هسته ای،  ملت ما به آمریکا و هم پیمانانش حسن ظن ندارد و به شدت بد بین هم هستیم غربی ها به خصوص دولت آمریکا دروغگو ، پیمان شکن و متکبر و غیر قابل اعتمادند اما در هر صورت  مشکلات کشور و مردم به ویژه در مسایل اقتصادی و حمایت از کارگر و سرمایه دار داخلی با اقدام قانونی و عملی مسئولین محترم در برخورد با متخلفین و دزدان اقتصادی  و جلب رضای ملت بزرگ ایران است و بس.

وی ادامه داد: ۲۵ میلیارد دلار قاچاق سالانه کشور و هزاران میلیارد تخلفات مالی کدام مشکل و بیکاری و بیماری های اقتصادی را حل نمی کند؟

تحولات منطقه بخش بعدی سخنان خطیب خطبه های نماز جمعه مرند بود که گفت: جنگ آل سعود به نمایندگی دشمنان اسلام با کودتای داخلی و اختلافات خانوادگی این خاندان کثیف و مزدور را نابود خواهد کرد ایمان و شجاعت خلبان ایرانی که دارو و کمک های اولیه به مظلومین و قربانیان یمن می برد و خباثت و توحش جنگنده های آل سعود و سکوت همراه با رضایت دولت های غربی و مجامع بین المللی بار دیگر غروب و مرگ انسانیت و میدان داری وحشیت جنگ افروزان را به جهانیان ثابت کرد و بار دیگر معلوم همگان شد که ایران به تاسی از اسلام عزیز و هدایت های رهبری حکیم خود طرفدار و حامی حقوق انسانها و مخالف جنگ و تجاوز و جنایات بشری بوده و هست

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.