تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 21:37
کد خبر : 10581

مدیران به ساماندهی امور جوانان توجه بیشتری داشته باشند

مدیران به ساماندهی امور جوانان توجه بیشتری داشته باشند

به گزارش داراخبر، اصغر پور معاون فرماندار ویژه مرند در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش برای به انحراف کشاندن جوانان هستند گفت : ما باید برای اوقات و فراغت جوانان برنامه ریزی کرده و اجازه ندهیم تا بیگانگان بر جوانان ما مسلط شوند چرا که

۴۶٫۰۱jpgبه گزارش داراخبر، اصغر پور معاون فرماندار ویژه مرند در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرند با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش برای به انحراف کشاندن جوانان هستند گفت : ما باید برای اوقات و فراغت جوانان برنامه ریزی کرده و اجازه ندهیم تا بیگانگان بر جوانان ما مسلط شوند چرا که آنها برنامه های بسیاری برای جوانان ما تدارک دیده اند.

اصغر پور با یبان اینکه باید بتوانیم در مقابل حمله نرم دشمنان نظام بایستیم گفت : لازم است در جهت بهبود وضعیت فعلی و آینده جوانان با برنامه ریزی عمل کنیم و در این زمینه نیاز به همکاری کلیه دستگاهها بالاخص دستگاههای ذیربط ،استادان دانشگاهها ، روحانیون و … هستیم .

معاون فرماندار مرند تصریح کرد : یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد مقاومتی است که دولت تدبیر و امید در مورد اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و خواسته های مقام معظم رهبری تلاش و برنامه ریزی داشته و امید است با بهبود وضعیت اقتصادی ،گشایشی صورت گیرد تا دولت بتواند توان بیشتری در رسیدگی به مسائل جوانان داشته باشد .

اصغر پور با اشاره به هفته ازدواج گفت: نباید امور جوانان را مختص به یک هفته بدانیم بلکه باید مسائل جوانان و رفع مشکلات آنها یکی از دغدغه های اصلی مسئولان باشد.

اصغر پور اظهار داشت: بسیاری از مشکلات جوانان ناشی از عدم آگاهی آنها در برخی مسائل است که لازم است مدیران با شناسایی این مشکلات در تلاش برای آگاهی و هدایت جوانان به مسائل باشند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.