تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1393 - 12:06
کد خبر : 3275

محقق مرندی مدال جهانی خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد

محقق مرندی مدال جهانی خود را به سردار سلیمانی اهدا کرد

دارانیوز:حسن اکبری لایق محقق مرندی گفت : سردار سلیمانی با شجاعت و تلاشهای بی وقفه خود ترس را به جان دشمنان کشور و انقلاب اسلامی انداخته اند و ایشان الگوی یک رزمنده مسلمان و واقعی هستند و این زحمات سردار با ابزارهای دنیوی قابل تقدیر نیست و بی شک اجر عظیمی در درگاه خداوند دارند.

g-078111به گزارش دارانیوز؛این مخترع جوان در خصوص اقدام ارزشی خود گفت: اگر امروزه هم سن سالهای بنده با آسودگی خاطر در عرصه علمی فعالیت داریم بی شک بخاطر وجود مبارک سردار سلیمانی و همرزمان و همقطاران ایشان است که امنیت کشور مان را فراهم کرده اند تا در این آرامش بتوانیم در جهت چشم انداز رهبر معظم انقلاب به فعالیتهای علمی پرداخته و در توسعه کشور نقش موثر هر چند ناچیز داشته باشیم.

اکبری لایق افزود: سردار سلیمانی با شجاعت و تلاشهای بی وقفه خود ترس را به جان دشمنان کشور و انقلاب اسلامی انداخته اند و ایشان الگوی یک رزمنده مسلمان و واقعی هستند و این زحمات سردار با ابزارهای دنیوی قابل تقدیر نیست و بی شک اجر عظیمی در درگاه خداوند دارند.

وی ادامه داد: بنده به نوبه خود بر خود وظیفه میدانم مدالی که در سایه حضور و وجود سردار لایقی چون قاسم سلیمانی کسب کرده ام را به ایشان اهدا نمایم تا به وظیفه شرعی و اخلاقی خود عمل کرده باشم.

حسن اکبری لایق تصریح نمود: این مسابقه جهانی اختراعات که در کشور رومانی برگزار شد ، بنده طرح اختلاف فشار در هواپیما و عدم سقوط آن را در بخش هوافضا ارائه نمودم که در بین ۳۴ کشور حاضر از جمله آمریکا اسرائیل فرانسه و انگلیس رقابت برگزار گردید و در نهایت بعد از ۳ روز داوری در سطح بین المللی موفق به کسب مدال جهانی نقره شدم که با حضور فدراسیون مخترعین کشور این امر رقم خورد.

وی افزود: در این طرح سامانه ای برای جلوگیری از سقوط هواپیما ارائه شد که به اجرا در آمد و مورد حمایت بخش های امنیتی و نظامی کشور است.

محقق جوان مرندی خاطر نشان کرد: امروز نخبگان اسرائیل و آمریکا هم به خوبی متوجه شده اند که در عرصه علمی هم مخترعانی هستند که میتوانند از آنها پیشی بگیرند، و ما نخبگان سربازان علمی این کشوریم و در حفظ آرمانهای کشور عزیزمان با تمام توان تلاش خواهیم کرد و حتی اگر نیاز باشد حاضریم جانمان را هم برای کشور و رهبری تقدیم کنیم.

لازم به ذکر است اکبری لایق اخیرا موفق به طراحی و ساخت پهپاد دریا پیما شده است.(پیام مرند)

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.