تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 20:21
کد خبر : 14576

شهیدی که اعلامیه شهادتش را خودش طراحی کرد

شهیدی که اعلامیه شهادتش را خودش طراحی کرد

داراخبر،پدر شهید مدافع حرم از لحظه وداع فرزندش می گوید و از اعلامیه ای که خود شهید طراحی کرده بود.

به گزارش داراخبر،پدر شهید مدافع حرم، شهید روح الله طالبی اقدم، در گفتگو با خبرنگار ما، به بیان خاطرات فرزند شهید سرافرازش پرداخت.

 وی با اشاره به اهداف شهدای مدافع حرم ابراز داشت: رزمندگانی که در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم السلام) در سوریه به شهادت می رسند، به خانواده خود محبت داشتند و علاقمند زندگی بودند اما وقتی احساس کردند که امنیت جامعه به خطر افتاده، راهی جبهه جنگ شدند.

 وی تاکید کرد: شهید روح الله طالبی اقدم مانند سایر شهدا از مسجد برخاست، اما وی را دیر شناختم.

 پدر این شهید مدافع حرم گفت: روح الله می گفت:«حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) در خطر است و باید بروم»، او حتی پوستر شهادتش را خودش طراحی کرده بود.

طالبی اقدام تاکید کرد: هزاران روح الله فدای اهل بیت و حضرت زینب(سلام الله علیهم) و رهبر معظم انقلاب اسلامی.

وی به لحظه وداع این شهید با خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: روح الله پس از کسب رضایت من و مادر و همسرش، لحظه وداع وقتی دید حنانه دختر یک و نیم ماهه اش گریه می کند، حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد، بعدها در سوریه گفته بود وقتی صدای گریه حنانه را شنیدم یک لحظه می خواستم برگردم اما اگر لحظه خداحافظی، یک لحظه برمی گشتم شاید نظرم عوض می شد.

شهید روح الله طالبی اقدم، متولد ۱۳۶۶ از شهر کشکسرای شهرستان مرند در دفاع از حریم اهل بیت( علیه السلام) در اول آبان ماه امسال مصادف با تاسوعای حسینی در حومه حلب سوریه به شهادت رسیده و پیکر ایشان بعد از شناسایی به تبریز انتقال یافت.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است:

«ای پویندگان راه اسلام، هرگز امام را تنها نگذارید و پیرو ولایت فقیه باشید. هرگز فریب منافقین و روشنفکران غرب زده و شرق زده را نخورید. آخرتتان را به دنیای فانی نفروشید و بدانید در آنجا می خواهیم به خدا در قبال خون شهدا جواب پس دهیم؛ نکند شرمنده امام حسین (ع) شویم.»

خبرنگار: بیت الله احمدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.