تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1393 - 18:32
کد خبر : 326

سرپرست دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

سرپرست دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

به گزارش دارانیوز:محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم تاکید کرد: صداقت، پاک‌دستی و تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت‌های مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی قرار گیرد. وی با تاکید بر مسوولیت‌پذیری و کار گروهی در مجموعه استانداری، خاطرنشان کرد: اکنون که با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم،

d,ksdبه گزارش دارانیوز:محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم تاکید کرد: صداقت، پاک‌دستی و تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت‌های مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی قرار گیرد.

وی با تاکید بر مسوولیت‌پذیری و کار گروهی در مجموعه استانداری، خاطرنشان کرد: اکنون که با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم، موقعیتی ایجاد شده است که مدیران مجموعه استانداری از بین همکاران انتخاب شوند باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را بکنیم تا وظایف اصلی استانداری شامل فعال‌سازی ونظارت بر دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی بین آنها، بیش از پیش تقویت شود.

پورمهدی هدف از تغییرات مدیریتی را هماهنگی بیشتر در پیشبرد امور اجرایی اعلام کرد و افزود: برای انجام هرچه بهتر وظایف علاوه بر توانمندسازی بدنه اجرایی، باید در نحوه مدیریت نیز بازنگری شود.

وی همچنین بر جلوگیری از تبعیض و رانت‌خواری و استفاده از توانمندی همه کارکنان بخش‌های اجرایی تاکید کرد.

در این مراسم ناظم یونسی به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌های احد راشد، مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.