تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 23:31
کد خبر : 10891

دو نفر از حجاج آذربایجان شرقی در حادثه منا جان باختند

دو نفر از حجاج آذربایجان شرقی در حادثه منا جان باختند

به گزارش داراخبر،امیر روحی در خصوص جان باختگان حج تمتع امسال  گفت: متاسفانه در حادثه سقوط جرثقیل در مکه خانم مریم آل طاها بناب از آذربایجان شرقی جان باخت. وی با اشاره به اینکه دومین نفری که از آذربایجان شرقی در حوادث حج امسال جان باخت محمد حسین خجسته بود که از آذربایجان شرقی به

۱۸۵۲۵۹۸به گزارش داراخبر،امیر روحی در خصوص جان باختگان حج تمتع امسال  گفت: متاسفانه در حادثه سقوط جرثقیل در مکه خانم مریم آل طاها بناب از آذربایجان شرقی جان باخت.

وی با اشاره به اینکه دومین نفری که از آذربایجان شرقی در حوادث حج امسال جان باخت محمد حسین خجسته بود که از آذربایجان شرقی به حج مشرف شده بود، گفت: وی در حادثه منا مفقود شده بود و سپس بعد از جستجوها مشخص شد فوت کرده است.

ملکی ادامه داد: رضا جلالی مداح باصفای اهل بیت عصمت و طهارت نیز که ساکن آذربایجان شرقی است سومین جان باخته حوادث حج امسال بود که با کاروان های استان تهران عازم عربستان صعودی شده بود که متاسفانه در حادثه تلخ منا جان باخت.

مدیر حج و زیارت آذربایجان شرقی سپس با تاکید بر اینکه امسال ۳۳۳۰ نفر از آذربایجان شرقی به حج تمتع مشرف شده بودند، ادامه داد: یکی دیگر از حجاج آذربایجان شرقی نیز امسال در حج، بر اثر مرگ طبیعی از دنیا رفت.

وی همچنین در خصوص بازگشت حجاج نیز گفت: کار بازگشت حجاج آذربایجان شرقی از هفت مهر شروع شده و تا ۱۲ مهر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.