تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 11:44
کد خبر : 20274

دستگاه قضایی علت تعلل بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان را بررسی کند/ وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند

دستگاه قضایی علت تعلل بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان را بررسی کند/ وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند

داراخبر،حسن نژاد با اشاره به مسئولیت سنگین هیات مدیره و مدیران عامل بانک ها برای حراست از سرمایه های مردم و سهامداران تاکید کرد: وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند و با کوتاهی از مسئولیت هایشان باعث تاراج سرمایه های مردم شوند.

به گزارش داراخبر،سخنگوی هیات تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگاران گفت: بنا بر اعلام دادستان محترم تهران، بانک سرمایه در شکایت از بدهکاران کلان این بانک تعلل داشته و نهایتا با اعتراض دادستانی حاضر به شکایت شده اند و بدون شک از کنار این مسئله به سادگی نمی توان گذشت و امیدواریم دستگاه قضایی به این مسئله نیز رسیدگی نماید.

حسن نژاد با اشاره به مسئولیت سنگین هیات مدیره و مدیران عامل بانک ها برای حراست از سرمایه های مردم و سهامداران تاکید کرد: وای به روزی که مدیران بانک ها رفیق دزد و شریک غافله شوند و با کوتاهی از مسئولیت هایشان باعث تاراج سرمایه های مردم شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مشخص شود بدهکاران کلان بانک سرمایه چه کسانی هستند؟ و با توجه به معوقات سنگین آنها بانک تاکنون چه برخوردی حقوقی را با آنها داشته است؟ و البته گزارش هایی پیرامون انتصابات فامیلی در بانک سرمایه وجود دارد که قطعا این موضوع نیز در هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری خواهد شد.(ناطقان)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.