تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 22:50
کد خبر : 1318

نشست صميمي معاون استاندارو شهردارمرند با خبرنگاران

نشست صميمي معاون استاندارو شهردارمرند با خبرنگاران

به گزارش دارانیوز:تقی کرمی فرماندار ویژه شهرستان مرند هدف از این جلسه را انس با خبرنگاران برشمرد و افزود: از تعامل اصحاب رسانه به عنوان بازوان پرتوان نظام در عرصه‌های مختلف آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و اطلاع رسانی خرسندیم. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر

18_1111117به گزارش دارانیوز:تقی کرمی فرماندار ویژه شهرستان مرند هدف از این جلسه را انس با خبرنگاران برشمرد و افزود: از تعامل اصحاب رسانه به عنوان بازوان پرتوان نظام در عرصه‌های مختلف آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و اطلاع رسانی خرسندیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرند يادآور شد: اثرگذاري در توسعه شهرستان بخشي از وظيفه خبرنگاران و اصحاب رسانه است و اين اثرگذاري مي‌بايست شهرستان را در سطوح استان برجسته نمايد که خدا را شاکریم که اصحاب رسانه شهرستان در این مسیربا ما همکاری وتعامل داشته و دارند.

شهردار مرند نیز از خبرنگاران تشکر کرده و گفت: خبرنگاران در توسعه وپیشرفت شهر مرند همراه ما بوده ومارا درجهت خدمت به مردم راهنماییهای بسیاری کرده اند و اگر امروز ما در خدمت به مردم توانسته ایم رضایت مردم را جلب کنیم از حمایتهای این قشر زحمت کش می باشد.

گفتني است؛ در اين مراسم خبرنگاران شهرستان مرندبه طرح مشكلات و معضلات شهرستان  پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.