تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1393 - 16:45
کد خبر : 2631

داعش زائیده آمریکا و اسلام آمریکایی است

داعش زائیده آمریکا و اسلام آمریکایی است

دارانیوز:نعمت‌زاده با اشاره به شیطنت‌های که آمریکای جنایتکار به دست گروهی که خودش پرورش داده و تنها هدفی را دنبال می‌کند فقط ضربه زدن به اسلام و از بین بردن وحدت بین مسلمان جهان است، افزود: قصد آمریکا از به راه انداختن این جنگ، نابود کردن داعش نیست بلکه آنها می‌کوشند دولت‌های سوریه و عراق را تضعیف کنند.

nematzadeبه گزارش دارانیوز، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند با گرامیداشت عید سعید غدیرخم اظهارکرد: عید غدیر، ولایت را برای همیشه در زمین نگه داشته و ولایت را برای تکمیل دین و استمرار نبوت و رسالت قرار داده است.

وی گفت: ولایت، علت استمرار و ادامه حیات اسلام است و اگر ولایت نبود همه اسلام به تدریج و آرام و آرام حذف می‌شد.

نعمت‌زاده با اشاره به شیطنت‌های که آمریکای جنایتکار به دست گروهی که خودش پرورش داده و تنها هدفی را دنبال می‌کند فقط ضربه زدن به اسلام و از بین بردن وحدت بین مسلمان جهان است، افزود: قصد آمریکا از به راه انداختن این جنگ، نابود کردن داعش نیست بلکه آنها می‌کوشند دولت‌های سوریه و عراق را تضعیف کنند.

خطیب جمعه مرند تصریح کرد: آمریکا و حامیانش به بهانه مبارزه با داعش دست به قتل عام مردم بی گناه در سوریه و عراق می‌زنند و در واقع ائتلاف ضد داعش، فریب و نیرنگی دیگر برای تسلط بر منطقه است.

وی با اشاره به جنایات منافقین اظهار کرد: دولت‌های غربی، منافقین تروریست که هیچ کشوری حاضر به پذیرش آنها نبود را حمایت کردند و این رسوایی، برای آنها در تاریخ ثبت شده است.

نعمت‌زاده ضمن اشاره به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج تصریح کرد: در این پیام حکیمانه، مسئله اسلام ناب و اسلام آمریکایی به خوبی بیان شده است. ولی آمریکا هنوز مردم ایران و مسئولان دلسوز را نشناخته است، مدام در به راه انداختن جنگ روانی و تهدیدات می‌خواهد به اهداف شوم خودجا انداختن رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است از همه گزینه‌ها استفاده کرده ولی موفق نبوده و نخواهد شد.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنانش؛ به برگزاری جشن عاطفه‌ها و برپایی پایگاه‌های جمع آوری هدایای مردم در نماز جمعه اشاره کرد و از مردم مومن و نوعدوست مرند نیز خواست تا با هدایای نقدی و غیرنقدی، دل دانش‌آموزانی که امکانات مناسب تحصیلی ندارند را شاد کنند.

وی با یادآوری سپری شدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروهای خدوم انتظامی، آرامش جامعه ما را تامین می‌کنند.

نعمت‌زاده به هفته اولیاء و مربیان نیز اشاره و گفت: آموزش و پرورش نمی تواند همه تعلیم و تربیت را برعهده داشته باشد و باید خانواده‌ها در این امر مهم مشارکتی فعال داشته باشند.

خطیب نماز جمعه مرند با اشاره به ۱۸ مهر سالروز تاسیس وزارت اطلاعات از ۳۰ سال تلاش ارزشمند و موفقیت‌های چشمگیر سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر کرد.

وی اشراف کامل بر تحرکات دشمن در دورترین نقطه کشور و مقابله با دشمنان نظام و ملت بزرگ ایران از ویژگی‌های بارز نیروهای مخلص و توانمند وزارت اطلاعات است و امروز اشراف کامل نیروهای امنیتی بر تحرکات شوم استکبار جهانی مثال زدنی است.(فارس)

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.