تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1393 - 20:32
کد خبر : 3493

حاجی‌پور رئیس ماند

حاجی‌پور رئیس ماند

به گزارش دارانیوز:انتخابات هیئت رییسه شورای استان آذربایجان‌شرقی با حضور نمایندگان شورای شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در محل این شورا در شهر تبریز برگزار شد. بر این اساس احتشام حاجی‌پور ریاست شورای استان را با ۲۱ رای برای یک سال دیگر بر عهده گرفت در حالی که کاندید دیگری برای ریاست اعلام آمادگی نکرده بود. حسن

daranews11به گزارش دارانیوز:انتخابات هیئت رییسه شورای استان آذربایجان‌شرقی با حضور نمایندگان شورای شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در محل این شورا در شهر تبریز برگزار شد.

بر این اساس احتشام حاجی‌پور ریاست شورای استان را با ۲۱ رای برای یک سال دیگر بر عهده گرفت در حالی که کاندید دیگری برای ریاست اعلام آمادگی نکرده بود.

حسن قاسم‌نژاد نماینده شورای شهرستان عجب‌شیر، در حالی به عنوان نایب رییس شورای استان‌ها انتخاب شد که حامد همتی عضو شورای شهر اهر و محمد علیپور از شورای آذرشهر کاندیداهای دیگر این بخش بودند.

گزارش فارس حاکی است، در این انتخابات صفر نعمتی از شورای شهر جلفا با ۱۲ رای و قلی ولی‌پور با ۹ رای به عنوان دبیر اول و دوم شورا و وحید پورقاسم با ۱۳ رای به عنوان سخنگوی شورای استان انتخاب شدند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.