تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 20:50
کد خبر : 2755

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرندبرگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرندبرگزار شد

دارانیوز:جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بصورت پرسش وپاسخ با حضور جوانان ومسوولان دستگاههای اجرایی و شهرستان مرند در سالن جلسات فرمانداری شهرستان مرند تشکیل شد.

۴۱۰۷۵۳به گزارش دارانیوز؛ معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر توجه به امور جوانان وازدواج آنهادارند و همیشه مسئولان اجرایی کشور را به این مورد توصیه می کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ازدواج را امری مقدس دانست واظهار کرد: مقدس تر از آن رسیدن به بنیانهای عظیمی است که این مقدس را به تقدس زمینی وآسمانی پیوندمی دهد.

 کرمی با بیان اینکه ما در بحث ازدواج نگاه توانمندی نداریم، افزود: بحثی که امروز در شرایط بیکاری، تورم و مسائل اقتصادی داریم این است که چکار کنیم که ازدواج مناسب و منطقی صورت پذیرد.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه بگذاریم فرهنگ ها با زبان خودشان صحبت کنند، یادآور شد: شناسایی اینکه فرهنگ مرند با زبان خودش چه نگاهی به امر ازدواج دارد و چقدر جامعه توانسته است میزان تعاملات بین یک زوج را فراهم کند، ضروری و لازم است.

فرماندارویژه شهرستان مرند گفت: آیا دانشگاه ما تا به امروز، تعاملات علمی دامنه‌دار، زمان‌بر، فرهنگ ساز برای چالش های که جوان برای ازدواج داشته و دارد، بررسی کرده است.

وی دانشگاه، خانواده، متنفذین، معتمدین و جوانان را تصمیم گیرندهای مدنی دانست و گفت: مجریان نقش حمایت کننده، تعادل بخشی و اجرا کننده این فرایند خواهند بود.

کرمی فرهنگ سازی را دیررس ترین میوه خلقت ذکر کرد و ابراز داشت: اگر بخواهیم درست و منطقی و نتیجه معنادار داشته باشیم باید کار اصولی باشد و تاریخ نیز پاسخ خواهد داد.

در ادامه جوانان حاضر سوالات خودرا ازمسئولان اجرایی شهرستان مطرح وجوابهای لازم از طرف مسئولان ارائه گردید.

لازم بذکر است این جلسه توسط اداره ورزش وجوانان شهرستان مرند ترتیب داده شده بود.

۲۳۵

۵۸۷

IMG_۲۰۱۰۰

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.