تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 15:35
کد خبر : 3370

توسعه روستا ها مستلزم تعامل دهیاران و شورا ها با مسئولان است

توسعه روستا ها مستلزم تعامل دهیاران و شورا ها با مسئولان است

به گزارش دارانیوز:همایش دهیاران و شورا های اسلامی بخش مرکزی و یامچی با محوریت توسعه پایدار در روستا ها و با حضور مرندی مدیر کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی در محل فرمانداری برگزار شد امیری راد بخشدار بخش مرکزی شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) اظهار داشت : دهیاران و شوراهای اسلامی

۵۴۷۸به گزارش دارانیوز:همایش دهیاران و شورا های اسلامی بخش مرکزی و یامچی با محوریت توسعه پایدار در روستا ها و با حضور مرندی مدیر کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی در محل فرمانداری برگزار شد

امیری راد بخشدار بخش مرکزی شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) اظهار داشت : دهیاران و شوراهای اسلامی روستا ها با مدیران ادارت تعامل بیشتری داشته باشند تا در جهت رفع مشکلات روستا ئیان گامهای موثری برداشته شود .

وی افزود :دهیاران و شورا های اسلامی روستا به عنوان عامل ارتباط اصلی بین مردم و مسئولین هستند .

امیری راد گفت: دهیاران و شورا ها از مهمترین ارکان جامعه هستند ، و می توانند در دورترین نقاط جغرافیایی در رفع مشکلات آنها مرهمی بر پیکره روستائیان باشند .

بخشدار بخش مرکزی اظهار داشت: توسعه روستاها مستلزم تعامل دهیاران و مسئولان است که این امر علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی بین مسئولان موجب ترقی و آبادانی روستاها می شود .

ایشان افزودند : دهیاران و شورا ها ارتباط بیشتری با بخشداری داشته باشند و در این حال تصمیم گیری ها برای مدیران سهل تر و مناسب تر خواهد بود .

امیری راد بخشدار بخش مرکزی خاطر نشان شد : دهیاری ها نقش مهمی در مدیریت روستا ها دارند و در حقیقت آنها محوریت توسعه پایدار در روستا ها را بر عهده دارند .

در ادامه مهندس مرندی مدیر کل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت:دولت تدبیر و امید در طول خدمت خود خدمات زیادی در کشور انجام داده است. وی گفت: دولت تدبیر و امید رسیدگی به وضعیت روستا ها را در راس برنامه های خود قرار داده است. مرندی اظهار داشت: بسته توسعه روستایی با هدف توانمند سازی روستا ها تدوین شده که دولت در راستای توانمند سازی روستا ها آنرا تنظیم کرده است.

مدیر کل امور روستایی گفت: همخوانی نداشتن دخل و خرج باعث مهاجرت روستائیان به شهر های اطراف و افزایش حاشیه نشینی در حوزه شهری است. وی در ادامه با اشاره به ضرورت روستائیان در امر اصلاح الگوی کشت افزود : اجرای طرح کشاورزی پایدار و تغییر الگوی کشت ، کاری بنیادین است که می تواند به عنوان الگوی کشاورزی کشور تبدیل شود و دهیاران و شورا ها در فرهنگ سازی این امر حساس تلاش کنند .

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.