تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1393 - 20:50
کد خبر : 3454

تشکیل مجمع خیران سلامت گام مهمی در فرهنگ‌سازی برای توجه به بخش سلامت است

تشکیل مجمع خیران سلامت گام مهمی در فرهنگ‌سازی برای توجه به بخش سلامت است

به گزارش دارانیوز:امام جمعه مرند در نخستین نشست مجمع خیران سلامت شهرستان اهتمام به مشارکت مردم و بهبود شاخصه‌های عمومی سلامت مردم در اولویت دولتمردان دانست و گفت: مشارکت‌های مردمی و سهیم شدن شهروندان در حوزه سلامت افق‌های روشنی را برای بخش سلامت ترسیم می کند. حجت‌الاسلام علی نعمت زاده افزود‌: تشکیل مجمع خیران سلامت

IMG_2989به گزارش دارانیوز:امام جمعه مرند در نخستین نشست مجمع خیران سلامت شهرستان اهتمام به مشارکت مردم و بهبود شاخصه‌های عمومی سلامت مردم در اولویت دولتمردان دانست و گفت: مشارکت‌های مردمی و سهیم شدن شهروندان در حوزه سلامت افق‌های روشنی را برای بخش سلامت ترسیم می کند.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده افزود‌: تشکیل مجمع خیران سلامت را در شهرستان مرند گام مهمی در فرهنگ‌سازی برای توجه به بخش سلامت ذکر کرد و افزود: اگر در یک جامعه سلامت و انسان‌ها چه از نظر جسمی و روانی سالم باشد آن جامعه به سوی کمال و خوشبختی توسعه خواهد یافت.

براساس این گزارش ، در نخستین نشست مجمع خیرین سلامت دکتر محمد شیخ رئیس شبکه بهداشت و درمان مرند گفت : در طول یک هفته یک میلیارد ریال از سوی خیرین حوزه سلامت در شهرستان مرند برای امر سلامت اهدا شده و یک نفر از اعضای خیرین سلامت بنام جناب آقای احمد ارشادی نیز تقبل ۵۰ میلیارد ریال برای هزینه و کمک در بخش سلامت و بهداشت را در این شهرستان به عنوان نخستین خیر سلامت را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در ادامه نشست مجمع خیران سلامت شهرستان مرند با رأی کتبی محمد رضا اباذری بعنوان رئیس ، کریم کریم پور نائب رئیس ، ابوالفضل نیک مرام مدیر اجرایی و سید رضا هاشمی خزانه دار مجمع خیرین سلامت شهرستان مرند انتخاب شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.