تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 - 20:23
کد خبر : 11229

برخی ها برای عکس انداختن با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی له له می زنند

برخی ها برای عکس انداختن با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی له له می زنند

به گزارش داراخبر،غفار ملکی مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این جلسه که عصر دوشنبه سالن کانون بسیج برگزار شد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون این فریضه گفت: مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط میشوند

به گزارش داراخبر،غفار ملکی مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این جلسه که عصر دوشنبه سالن کانون بسیج برگزار شد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون این فریضه گفت: مطمئنا اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جایی نداشته باشد اشرار بر ملت مسلط میشوند و تاریخ پر است از نمونه های این کوتاهی جوامع که زمینه را برای تسلط افرا بی دین و شرور فراهم کرده اند.

وی ضمن تسلیت پیشاپیش ایام ماه محرم اظهار کرد: سالار شهیدان امام حسین (ع) نیز برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با ظلم قیام نمود و به پیروان خود این درس را داد که همیشه باید علیه ظلم اقدام و قیام کرد.

ملکی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی ها برای عکس انداختن با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی له له میزنند گفت: امر به معروف و نهی از منکر و تذکر دادن باید در مواقع لازم صورت گیرد و این امر در مورد افراد صاحب منصب نیز صدق میکند.

وی با تاکیر بر اینکه تحقیر و توهین در تذکر دادن و امر به معروف و نهی از منکر مذموم است، افزود: اینک که فضای مجازی نیز میدان تقابل و گسترش اندیشه هاست، فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکرات حد امکان در این میدان نیز حضور یافته و در مواقع لازم نظرات خود را بیان کرده و تذکرات لازم را منتشر کنند.

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا با بیان شیوه های امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)تصریح کرد: در هنگام تذکر دادن به افراد این کار باید عالمانه و همراه با مهر و محبت باشد تا تاثیر گذار گردد.

وی همچنین به تلاشهای دشمن در عرصه جنگ نرم نیز اشاره کرد و گفت: شبکه های ماهواره ای ناخواسته بر افراد و خانواده ها تاثیر سوء دارند و خوشبختانه شهرستان مرند  رتبه اول تحویل اختیاری گیرنده های ماهواره ای در استان را کسب کرده است.

در ابتدای این همایش تقی صفایی مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه مرند در خصوص وظایف واحدهای مختلف این قرارگاه و اهمیت این فریضه مطالبی بیان نمود.(پیام مرند)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.