تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 16:55
کد خبر : 857

بخشودگی جرایم دیرکرد امانت کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌شرقی

بخشودگی جرایم دیرکرد امانت کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری ، حسن خدایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به برکت ماه میهمانی خداوند متعال، تمام جرایم دیر کرد امانت کتاب‌ها در صورت عودت یا تمدید کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بخشودگی واقع می‌شود. وی افزود: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت 14 روز

139به گزارش خبرگزاری ، حسن خدایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به برکت ماه میهمانی خداوند متعال، تمام جرایم دیر کرد امانت کتاب‌ها در صورت عودت یا تمدید کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان مورد بخشودگی واقع می‌شود.

وی افزود: مدت امانت یک کتاب در هر دوره امانت 14 روز است که در صورت تأخیر در عودت کتاب، به ازای هر روز مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد دریافت می شود که در این ماه مبارک، این جرایم مورد بخشودگی واقع شده است.

خدایی خاطر نشان کرد: این بخشودگی شامل تمام کتاب های امانی دارای تأخیر بوده و بازه زمانی خاصی ندارد.

وی از هموطنان عزیز خواست تا با عودت به موقع کتاب‌ها امکان استفاده عموم مردم عزیز از کتاب‌ها را فراهم کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان  از امکان تمدید آنلاین کتاب ها بدون مراجعه به کتابخانه نیز خبر داده و گفت: خوشبختانه با راه اندازی سامانه جدید مدیریت کتابخانه های عمومی کشور تحت عنوان “سامان” بسیاری از خدمات کتابخانه ها به صورت آنلاین انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به امکان جستجوی کتاب، در خواست عضویت، رزرو و تمدید مدت امانت کتاب اشاره کرد.

خدایی گفت: برای استفاده از این سامانه علاقه‌مندان می‌توانند به سایت www.Samanpl.ir مراجعه و از امکانات این سایت استفاده کنند.

آن عده از عزیزانی که در کتابخانه های عمومی عضو هستند، ابتدا بایستی از طریق گزینه “ورود” با استفاده از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شده و سپس نسبت به جستجوف رروز و تمدید مدت امانت کتاب ها اقدام کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.