تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 21:36
کد خبر : 10646

بازدید نماینده مردم مرند در مجلس از طرح های بسیج دانشجویی + تصاویر

بازدید نماینده مردم مرند در مجلس از طرح های بسیج دانشجویی + تصاویر

به گزارش داراخبر،دکتر محمد حسن نژاد از چندین طرح عمرانی گروه جهادی شهید اوهانی بسیج دانشجویی مرند بازدید کرد. از جمله این طرح ها ساخت خانه محروم در روستای هرزند جدید به مساحت ۱۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۰ متر مربع می باشد که با کمک شورای اسلامی و دهیاری، افراد خیر، پایگاه شهدای هرزند،

به گزارش داراخبر،دکتر محمد حسن نژاد از چندین طرح عمرانی گروه جهادی شهید اوهانی بسیج دانشجویی مرند بازدید کرد.

از جمله این طرح ها ساخت خانه محروم در روستای هرزند جدید به مساحت ۱۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۰ متر مربع می باشد که با کمک شورای اسلامی و دهیاری، افراد خیر، پایگاه شهدای هرزند، گروه جهادی شهید اوهانی دفتر بسیج دانشجویی مرند، حوزه دانشجویی پیام شهدا دانشگاه پیام نور، حوزه علم الهدا دانشگاه آزاد واحد مرند و حمایتهای روسای دانشگاه فرمانده سپاه مرند، بخشدار مرکزی و همکاری و توجهات امام جمعه و شهرستان و نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس، مدیریت بحران فرمانداری، بسیج سازندگی سپاه عاشورا و ناحیه مرند و حوزه مقاومت بسیج رمضان زنوز ساخته شده است.

گفتنی است این طرح ۵ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس و دهه امامت و ولایت افتتاح خواهد شد.

همچنین از طرح دیگر خانه محروم در روستای دیزج قربان با ۷۰ متر زیربنا و در حال ساخت بازدید شد که با همکاری دستگاهها و نهادهای ذکر شده تا هفته بسیج آماده افتتاح خواهد شد.

حمید ایمانی مسئول دفتر بسیج دانشجویی مرند در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشکر از کلیه همکاری کنندگان گفت: این حرکت همچنان در روستای های دیگر ادامه خواهد داشت و لذا کلیه خیرین عزیز می توانند در این کار خداپسندانه مشارکت کنند و کمک های خود را از طریق دفتر بسیج دانشجویی به چنین طرح هایی برسانند.

پس از این بازدید ها، دکتر حسن نژاد در روستای قلعه ریز حضور یافت. این روستا یکی از روستا های خالی از سکنه مرند و جلفاست که اهالی آن جهت بازگشت و سکونت مجدد اعلام آمادگی کرده اند. این روستا دارای زمین های حاصلخیز کشاورزی است اما مشکل آب دارد که اهالی به تامین آب کشاورزی از طرح انتقال آب از ارس امیدوارند و اخیرا برای بازگشت و عمران زمین های خود اعلام آمادگی کرده اند.

photo_2015-09-19_09-30-27  photo_2015-09-19_09-31-26 photo_2015-09-19_09-31-34

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.