تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 20:26
کد خبر : 13984

ایران کانون ایستادگی در برابر استکبار است

ایران کانون ایستادگی در برابر استکبار است

داراخبر،فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را کانون ایستادگی در برابر استکبار جهانی خواند و گفت: با گذشت ۳۷ سال از انقلاب کارهای بزرگی کرده ایم و برنامه های دیگری را نیز در پیش داریم.

۱۸۱۶۳۲۹به گزارش داراخبر،سردار سرلشکر پاسدار محمد حسین جعفری ظهر امروز چهارشنبه با حضور در جمع فرماندهان سپاه عاشورا در تبریز بیان داشت: امروز باید تمام توانمان را معطوف به رفع مشکلات داخلی کنیم و با تعمیق آرمان های انقلاب ضمن استفاده از توان خود در جهت رفع مشکلات کوشش کنیم.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی دارای دو بعد داخلی و خارجی است و بحمدلله در بعد خارجی موفقیت های بسیار خوبی نصیبمان شده است که مرهون هدایت های رهبر معظم انقلاب و ایستادگی و پایمردی ملت شریف ایران است که علی رغم مشکلات عدیده اقتصادی باز برای دفاع از هویت و آرمان های انقلاب در صحنه حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مشکلات موجود در منطقه به خاطر ناامیدی دشمن از فتنه گری هایش در برابر نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه به ویژه عبور آن از فتنه ۸۸ است و اکنون با راه انداختن تهدیدات خارجی سعی در تهدید و ارعاب ما دارد که نمونه اش را می توان داعش دانست.

سرلشکر جعفری افزود: قضیه داعش هم اکنون به نفع جبهه مقاومت تمام شده است و این همان مکر الهی در برابر مکر دشمنان است که خوی آنها را در مقابل اسلام به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: ملت ما با قدرت در برابر تمام تهدیدات ایستاده اند و علی رغم مشکلات داخلی با عمل به قرآن و بینش اسلامی خود نشان داده اند که در خط عمل به قرآن گام بر می دارند.

سردار جعفری در حاشیه سفر خود به تبریز با خانواده شهید فخیمی از شهدای یگان زرهی جبهه مقاومت در سوریه ملاقات و آنان را مورد تفقد قرار داد.(مهر)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.