تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 17:14
کد خبر : 3326

انجمن خیّرین کتابخانه ساز آذربایجان شرقی شروع به کار کرد

انجمن خیّرین کتابخانه ساز آذربایجان شرقی شروع به کار کرد

به گزارش دارانیوز:حسن خدایی در مورد اهداف تشکیل این انجمن گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز با هدف کمک به ساخت و توسعه کتابخانه های عمومی و کمک در تامین هزینه های بازسازی ، نوسازی و تجهیز و نگهداری کتابخانه های عمومی و خرید منابع کتابخانه ای تشکیل شده است. خدایی افزود: این انجمن موسسه ای

daranews.ir101به گزارش دارانیوز:حسن خدایی در مورد اهداف تشکیل این انجمن گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز با هدف کمک به ساخت و توسعه کتابخانه های عمومی و کمک در تامین هزینه های بازسازی ، نوسازی و تجهیز و نگهداری کتابخانه های عمومی و خرید منابع کتابخانه ای تشکیل شده است.

خدایی افزود: این انجمن موسسه ای مردم نهاد و غیر تجاری بوده کهبا جلب مشارکت خیرین و فرهنگ دوستان به توسعه کتابخانه های عمومی یاری خواهند رساند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در مورد ترکیب این انجمن گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز دارای نه عضو هیئت امناء و دو بازرس است که مطابق اساسنامه یکی از اعضای هیئت امناء به عنوان مدیرعامل انجمن انتخاب شده است.

حسن خدایی افزود: در اولین انتخابات انجمن خیرین کتابخانه ساز ،آقای سعید جلالی از طرف اعضاء به سمت هیئت مدیره، آقای رسول بشیری وند از طرف اعضاء به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در پایان گفت: امیدواریم این انجمن با همراهی و همیاری خیرین محترم و عموم مردم فرهنگ دوست آذربایجان بتواند در توسعه کتابخانه ها و گسترش فرهنگ کتاب خوانی گام های موثری بردارد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۴۴۰۶۴۸۳ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.