تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 22:51
کد خبر : 10706

امروز نیازمند نوع مدیریت دوران دفاع مقدس هستیم

امروز نیازمند نوع مدیریت دوران دفاع مقدس هستیم

به گزارش داراخبر،اسماعیل جبارزاده سه شنیه شب  دراین آیین که با برگزاری جلسه شورای اداری استان و افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری دفاع مقدس همراه بود تصریح کرد : هر مدیری که ادعای پیمودن راه شهید باکری و سایر شهدای بزرگ جنگ تحمیلی را دارد باید در حفظ بیت المال و کرامت انسانی بکوشد. وی

۲۲۲۱۱۴۱۲۴به گزارش داراخبر،اسماعیل جبارزاده سه شنیه شب  دراین آیین که با برگزاری جلسه شورای اداری استان و افتتاح نمایشگاه فرهنگی و هنری دفاع مقدس همراه بود تصریح کرد : هر مدیری که ادعای پیمودن راه شهید باکری و سایر شهدای بزرگ جنگ تحمیلی را دارد باید در حفظ بیت المال و کرامت انسانی بکوشد.

وی روحیه جهادی و عمل انقلابی را دو شاخصه اصلی مدیریت دوران دفاع مقدس و رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بر شمرد و گفت :  اگر بخواهیم در برابر هجمه دشمن پیروز شویم و بر مشکلات فائق آییم باید شیوه های مدیریتی دوران دفاع مقدس را در تمامی امور اجرایی به کار گیریم.

وی با تجلیل از شهیدان والا مقام از آنان به عنوان الگو و حجت خدا یاد کرد و گفت : اگر بتوانیم مدیریت شهدا را تدوین و نفشه راه اجرایی خود قرار دهیم آن موقع می توانیم ادعا کنیم که پیروان راستین شهدا هستیم .

جبارزاده  پایبندی به آرمان های اسلام و انقلاب را از جمله اصول غیر قابل چشم پوشی ملت غیور ایران دانست و گفت: تا زمانی که مردم این سرزمین به آرمان های انقلابی و اسلامی خود اصرار ورزند دشمنان هیچگاه در اجرای طرح های توطئه ای خود موفقی نخواهند شد .
وی  از دوران دفاع مقدس به عنوان نعمت بزرگ برای تثبیت و استواری نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه این دوران سختی های خاص خود را داشت، یادآور شد: بدون تردید هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر دشمن بعثی و سایر کشورها ، انقلاب اسلامی را بیمه کرد تا دیگر هیچ کشوری جرات نگاه چپ به خاک ایران عزیز را نداشته باشد.
وی با اشاره به توجه و حساسیت خاص مدیریت استان به موضوع شهادت و دفاع مقدس  گفت : در دوسال گذشته بیشترین برنامه و یادواره های برگزار شده در استان مربوط به حوزه شهدا و پاسداشت فرهنگ و شهادت بوده است .

به گفته وی  ۷۴ درصد فرمانداران آذربایجان شرقی و نیز شمار زیادی از مدیران دستگاه های اجرایی از رزمندگان اسلام و یا از افرادای هستند که دارای سابقه جبهه و جنگ را دارند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی مسئولان و مدیران اجرایی استان با روحیه رزمندگی وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شده اند، گفت: اگر امروز تجاوز احتمالی از سوی بیگانگان به کشور شود ما لباس خادمی را درآورده و با لباس بسیجی و پوتین های خود وارد میدان می شویم.
در این آیین مسوولان امنیتی و انتظامی استان به دلیل کسب رتبه برتر از سوی شورای عالی امنیت ملی کشور و همچنین تعدادی از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در این نشست مصوب شد برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه های دائمی تبریز همه ساله در تقویم این مجموعه قرار گرفته و برگزار شود.
در پایان نشست شورای اداری آذربایجان شرقی، قهرمانان جهانی کاراته کای بسیجی تبریز مدال های خود را به خانواده های شهدای مدافعین حرم تقدیم کردند.
آذربایجان شرقی تاکنون شش شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.(وقت نیوز)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.