تاریخ انتشار : جمعه 4 اردیبهشت 1394 - 21:30
کد خبر : 6511

اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی در مرند برگزار شد

اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجانشرقی در مرند برگزار شد

به گزارش دارانیوز،دکتر واحدی با بیان اینکه این جلسه با هدف ارائه و هم اندیشی درخصوص راهکارهای عملیاتی شعار سال “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” و تاکید دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نگاه ویژه ای به جلسات هم اندیشی دارد که در این

۴۵۸۷به گزارش دارانیوز،دکتر واحدی با بیان اینکه این جلسه با هدف ارائه و هم اندیشی درخصوص راهکارهای عملیاتی شعار سال “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” و تاکید دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد، افزود: دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی نگاه ویژه ای به جلسات هم اندیشی دارد که در این خصوص این دانشگاه جایگاه بالایی در بین دانشگاه های سایر استان ها دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه راهکارهای عملیاتی تحقق شعار سال گفت: این نشست پیرامون راهبردهای عملیاتی و علمی تحقق شعار سال ” دولت و ملت، همدلی و همزبانی” و با همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نورمرند برگزار شد.

وی در ادامه بالا بردن سطح ارتقای کیفیت آموزشی داشگاهها گفت علیرغم شایعات مبنی بر تعطیلی دانشگاههای پیام نور در کشور گفت:براساس سیاست های دولت و دانشگاه حتی یکنفر هم دانشگاه دانشجو داشته باشد تعطیل نخواهد شد .

رئیس دانشگاه پیام نور استان همچنین از توسعه فضاهای آموزشی در مراکز دانشگاهی پیام نور خبر داد و افزود: با توجه به شرایط لازم  و مساعد بودن بستر های مناسب آموزشی بزودی شعبه دانشگاهی تحصیلات تکمیلی در جلفا راه اندازی خواهد شد.

در ادامه این نشست نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال  دولت وملت،همدلی و همزبانی ،بهرمند شدن از نظرات استادان و نخبگان دانشگاهی در عملی کردن این شعار در رشد و توسعه علم و فرهنگ و اقتصاد قطعا تاثیر مثبتی دارد تاکید کرد.

حجت السلام اولیایی گفت :این عناوین مهم شعار سال را که مقام معظم رهبری هر سال نامگذاری می فرمایند براساس حکمت و تاثیرات بروز جامعه می باشد، افزود :هر جامعه ای که نقش مردم با حضور کامل خودش را نشان داده موفق و هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند استقلال آنان رابگیردو بر اساس همدلی و همزبانی دولت و مردم بود که گروه ۱+۵مذاکره کننده را به پای میز مذاکره کشاند .

در ابتدایی این نشست رئیس دانشگاه پیام نور مرند هم گزارشی از وضعیت آموزشی این مرکز را تشریح کرد و از افزایش دانشجو نسبت به سالهای قبل خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ رشته کار شناسی و ۳ رشته کار شناسی  ارشد  دانشجو در حال تحصیل و امسال نبز  ۲ رشته کشاورزی ودکترای شیمی  تا آخر سالتحصیلی دانشجو  پذیرش خواهد شد.

در ادامه اساتید و نخبگان دانشگاهها نظرات و خواسته های خودشان را در جهت برگذار شدن عملی شعار مقام معظم رهبری و راهکارهای علمی را ارائه نمودند .

گفتنی است در حال حاضر استان آذر بایجانشرقی مراکز دانشگاهی پیام نور استان ۴۱ رشته کار شناسی ارشد در تحصیلات تکمیلی و ۱۳۸ رشته کار شناسی و ۲ رشته دکتر با بیش از ۲۴۰ نفر از اعضای هیئت علنی در ۳۱ واحد مرتاکز دانشگاههی استان فعالیت  دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.