تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 10:23
کد خبر : 32649

فرماندار شبستر:  

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان شبستر انتخاب شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان شبستر انتخاب شدند
فرماندار شبستر گفت: در اجرای ماده ۱۵ آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با دعوت از ۳۰ نفر از معتمدین، اعضای هیئت اجرایی انتخابات در  شهرستان شبستر انتخاب شدند.

به گزارش داراخبر، محمد مطهری فرماندار شهرستان شبستر در جلسه اتنخاب هیات اجرایی انتخابات افزود: ساختار انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نحوی پیش بینی شده که همه امور توسط خود مردم انجام می‌شود و این مهم تبلور عملی مردم سالاری دینی و برگ زرین و افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب هیأت اجرایی یکی از فرایندهای مهم انتخابات است که وظیفه اصلی این هیأت تعیین تعداد، محل و اعضای شعب اخذ رأی است، بیان کرد: امیدواریم با همراهی معتمدین گرانقدری که امروز به عنوان هیأت اجرایی انتخابات انتخاب می‌شوند بتوانیم ساز و کار مناسبی برای حضور پرشور مردم در این صحنه خطیر فراهم آوریم.
وی اظهار داشت : از بین ۳۰ نفر معتمد محلی،  هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخاب شوند.
گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد./انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.