تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 23:37
کد خبر : 3222

اراده ای برای احداث ورزشگاه مرنددر وزارت ورزش وجوانان وجود ندارد

اراده ای برای احداث ورزشگاه مرنددر وزارت ورزش وجوانان وجود ندارد

دارانیوز:پس از این که مشکل معارض این پروژه رفع شد ، اخیرا برخی ها بنا به دلایل موهوم به دنبال بهانه تراشی های جدید در مقابل این طرح ملی هستند ومتاسفانه بعضی از دوستان در داخل وزارت ورزش وجوان هستند که اجازه ادامه احداث ساخت این ورزشگاه را نمی دهند وبه ذهن انسان این مسئله خطور می کند که وزارت اراده ای برای شروع پروژه ندارند.

IMG_5984به گزارش دارانیوز:علت نیمه تمام ماندن ورزشگاه پنج هزار نفری مرند از جمله سوالاتی بود که وزیر ورزش را مجبور کرد که به مرند بیاید . دکتر محمود گودرزی روز شنبه ۱۷ آبان جهت بازدید از پروژه های ورزشی نیمه تمام در مرند حضور یافت .

در این بازدید که اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز وی را همراهی می نمود دکتر گودرزی با میزبانی دکتر حسن نژاد ابتدا از ورزشگاه پنج هزار نفری دیدن نموده و به طور مشروح در جریان وضعیت فعلی و مشکلات این پروژه ملی قرار گرفت .

 حسن نژاد ضمن انتقاد از بلاتکلیف رها شدن این طرح ملی با اشاره به حل مشکل معارض این پروژه گفت : پس از این که مشکل معارض این پروژه رفع شد ، اخیرا برخی ها بنا به دلایل موهوم به دنبال بهانه تراشی های جدید در مقابل این طرح ملی هستند ومتاسفانه بعضی از دوستان در داخل وزارت ورزش وجوان هستند که اجازه ادامه احداث ساخت این ورزشگاه را نمی دهند وبه ذهن انسان این مسئله خطور می کند که وزارت اراده ای برای شروع پروژه ندارند درحالیکه بنده جنابعالی را مصر به اجرای این طرح می بینم و به تازگی قرار گرفتن این پروژه در کنار آزاد راه تبریز بازرگان را مشکل اجرای این پروژه نیزعنوان کرده اند .

نماینده مردم مرند وجلفا در ادامه خواستار تسریع در اجرا و اتمام این پروژه شد و افزود : این پروژه ردیف و بودجه مستقل دارد و نیازی به طی مراحل تخصیص ندارد و اکنون که دولت تدبیر و امید توجه بیشتر به حوزه ورزش و جوانان را جزو اولویت های خود قرار داده است باید نسبت به تکمیل این پروژه و ایجاد فضاهای ورزشی بیشتر اقدامات بیشتری را انجام دهد

وی افزود: ورزشگاه ولیعصر (عج) نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که نزدیک به بیست سال از احداث آن می گذرد ولی متاسفانه بلاتکلیف رها شده است .

دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از آگاهی از وضعیت این ورزشگاه  در محل ورزشگاه ولیعصر(عج) حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات احداث این ورزشگاه نیز قرار گرفت و قول های مساعد را نسبت به تکمیل این پروژه ها داده و خاطر نشان کرد که اقدامات لازم را در خصوص از سر گرفتن احداث و تکمیل این ورزشگا ه ها انجام خواهد داد .(خوش خبر)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

میابی/مدیروبلاگ خبرمرند دوشنبه , 19 آبان 1393 - 8:50

مدیرمحترم دارانیوز بشنووبخوان وقضاوت فرما.
با سلام استاد صفری هرچی تند بنویسی تورا استاد خطاب نموده ام واستادخطاب خواهم کرد چون صاحب قلم می باشید به قلم فرسایی حضرت عالی ایمان دارم .ممکن است این زمان چنین چرخ میزندوممکن است به صلاح عالی مقام باشد ماهم بر صلاح شما افتخار میکنیم.ولی باید از حقیقت دور نمانیم .بنده درمورد حضور ضرب الاجل وزیر محترم ورزش درمرندنظری داده ام بدون اینکه نظر بنده را دردید بازدید کننده گان محترم خوش خبربه نظاره بگذارید.از نشر آن به صلاح خودتان کتمان فرموده اید.(نظر بنده این بود که نکندآمدن وزیر با ضرب الاجل چنینی وبا شتابان به منطقه انشاالله بوی انتخاباتی نداشته باشد؟)شما هم چنین جواب فرمودید(( آقای میابی دوست عزیز سلام . با احترام به گرایش های انتخاباتی حضرت عالی . مستدعی است شما هم در مورد فرد مورد نظر خود برای انتخابات آتی هرچه می خواهید بنویسید . دکتر حسن نژاد در حال حاضر نماینده هستند و به خدمت به حوزه انتخابیه خود مشغولند . خواهشمند است بدون ایجاد حاشیه و بلانسبت حضرتعالی شیطنت اجازه بدهید این خدمت رسانی انجام گیرد چرا که از این حاشیه سازی ها هیچ کس سودی نخواهد برد و آنکه متضرر خواهد شد همین به قول شما مرند مظلوم است .
در ضمن این تخت جمشید که وزیر به بازدید آن آمده بود میراث معشوقه انتخاباتی شماست که ابتدا ۱۵ هزار نفری بود بعدا دبه کردند شد ۵ هزار نفری و پس از این که در انتخابات موفق نشدند ازلشکر انتخاباتی خودشان برای این پروژه ملی معارض تراشیدند
امکان ارسال پاسخ برای نظرات خصوصی وجود ندارد.)))با توجه به اینکه تا حال در وبلاگتان فرهنگ سانسور را نمیدیدم ولی حال بخاطر صلاح شما این امر محقق شده است.لذا عین نظر بنده ونظر حضرتعالی در وبلاگ شخصی ام (خبرمرند)نشرمیدهم تا علاقه مندان به مرند مظلوم مطلع از امر خبرنگاری باشندتا خبرنگاران مستقل رااز غیر مستقل تمییز دهند.

شهرام سه شنبه , 20 آبان 1393 - 17:55

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
جناب مدیر از شما انتظار بدقولی نداشتم تقریبا ۳ هفته قبل گقتین که جناب عالی جواب سوالات رو میدهد در چارشنبه این هفته ولی خبر نشد
بنده هر روز ۱۰۰ بار ب این وب سر میزنم و میبینم که اصلا به درخواست کاربرانتون اهمین نمیدید و برای خودتون کار میکنید! انصاف نیست
خواهش میکنم بگید کی جواب سوالات رو میذارید
منتظر جوابتونم